Saturday, February 12, 2011

Lalala~

Assalamualaikum...

Petang semua..wah..dah lama aku tak update blog ek...dah berapa minggu ek aku dah x update..jap nak tengok kalendar..haha..ha dah 4 minggu...means dah sebulan la kan...aku busy la guys~(busy lah sgt, pdhal hari2 on fb).haha.betul..busy dengan hari sekolah..tak menyempat nak update blog..kalau online fb tu takpe lah..online kejap..ni malas nak taip dan malas nak fikir apa nak menaip..jadual harian sekolah aku memang mantap! Pagi sampai ke petang..aduh...bila la semua ni nak berakhir..huhu~ nak tengok tak jadual aku? jap eh jap eh..aku nak upload..hee:P

Jadual Harian gue~!

Wakaka...buruk kan tulisan? haha..biasa la..aku kidal..org kidal tulisan memang burukkan?
haha..hentam je..perasan tak hari isnin pukul 5.40? sempat jugak aku berfacebook kan?
fb memang wajib...tak online memang boleh mati la...haha..kidding~ entah la...aku dah gila fb kot..addicted sgt...ta guna punya mark! mendajal kan org jep! Sabtu dengan ahad tu banyak kosong sebab aku saje kosong kan...takut ada nak pergi jalan-jalan ke, dating ke kan..haha..:P
So far aku tak berapa nak ikut jadual harian ni..sikit-sikit je...sebab ada penyakit malas..
macam mana nak buang penyakit tu? huh..tape2..aku cuba berubah sikit demi sedikit...InsyaAllah.
Aku nak bangga kan mak bapak aku, aku nak berjaya...and aku nak tunjukkan kat org yang selalu pandang rendah, fikir aku tak berguna, fikir yang aku tak boleh berjaya...ada la kawan-kawan aku tu kan..hmm..Oopss!.Siapa yang makan cili dia terasa pedas~
ok lah. malas nak taip panjang-panjang lagi. nak study! miahaha. next post aku post pasal pengetua SMKL bersara pulak~! ngee :P

Im feeling so fly like a G6


Terima kasih kerana sudi membaca ^^

No comments:

Post a Comment