Sunday, April 24, 2011

Kawad kaki peringkat sekolah 2011.

Assalamualaikum...
haha. percaya tak? percaya apa?aku masuk kawad!! kerh! kerh! kerh! dulu memang tak aktif ar kan. pergi koko pun tak pernah tiba-tiba je masuk kawad. hihi. bukan main semangat lagi aku tau time latihan kawad. :P Dulu aku KRS(kadet remaja sekolah) tapi aku tukar ke polis sebab krs tak best meyh~. kadet polis banyak aktiviti and banyak pergi ke tempat-tempat yang best. kott. ngee~ nak tahu kenapa aku masuk kawad?!
1- Aku nak dapat kan sijil.
2- Kalau boleh tahun ni nak aktif gak sebab tahun terakhir aku sekolah :( wuwu..
3- Baju kadet polis perempuan smart! hee~

tu jela kot...hentam kromo sajja. oke2. 18 April 2011. hari isnin. sekolah ada buat pertandingan kawad kaki peringkat sekolah . Tak yah tanya ar polis dapat nombor berapa. hampeh je. tapi kira ok dari polis kadet lelaki an2! heee~ As usual kadet Tentera nombor satu , KRS nombor 3? ha..entah..aku pun tak ingat , sebab baru sekarang nak post. so memori pun dah hilang-hilang sikit.huhu. mai tengok gambar-gambar kawad.~^-^

dak tecit syasya, tapi aku lagi kecit..huhu~
gedik dak sebelah aku ni..haha~
polis perempuan~
dua-dua kecit.
ngee~
plessing je dulu..haha..yang paling tecit tu aku la. hee~
Puteri islam, dak poyoz,dak tentera,polis kecit..huhuLepaking bersama nad n syasya.

No comments:

Post a Comment