Sunday, April 3, 2011

Mssd Ledang.

Assalamualaikum...
Semalam dan semalam semalam lagi aku pergi mssd kat kolej metrix. Macam-macam ragam budak yang pergi dengan pakaian yang agak pelik. da macam boria da. haha. ade sorang minah ni pakai tudung pink,baju pink, seluar pun pink. bapak ar! dah la warna pink pekat yang menyakit kan mata tu. sume pink yg same pulak tu. aje le. ada pulak yang sekumpulan india yang pakai seluar kotak-kotak. da la seluar tu skinny pulak tu, kaki dorang keting gila pulak tu. kalah aku. huhu. aku dengan si amy dok dekat tempat teduh tengok orang lalu pastu kutok-kutok. hahaha. hampeh tol. bukan tengok orang lari tapi gi kutok org and tengok laki mana yang encem. huahuahua. takde keje tol. hee. kalau aku dengan amy memang mula la dengan pale gila. da la sekepala. best gak layan dengan orang yang sekepala ni en. oke enough with dat. yang menang mssd nak tahu sekolah mana? ahaa. tu yang aku tak tahu tu. sebab dalam pukul 4 lebih aku kua jap nak pergi beli makanan and tuang minyak, sekali nak pergi balik dah habis. nyirap tol. tapi yang tahu ledang dapat tempat kedua.. hee. ok la tuh kan. dari tun mamat.haha~

ngeehee bajet cumel pulak~


With Amy a.k.a Deeyla debab gemoks~!


Dinz, Shahir, Ali


Atlet terbaek dari Ledang! Matbu je tak termasuk!


Matbu, Timon, me, Lombong. haha.


yeah~! Atlet Ledang! cam negro dah kaw. haha


With Deeyla debab gemoks~


My bodyguards. kemana aku pergi ade je ikut bontot aku. haha. syg akk iye!


ewah..bukan men lgy..


cikgu ni TERlebih bagi semangat suda..haha.. siap pegang punggung.


Shahir baju kuning biru berlari.



No comments:

Post a Comment