Tuesday, August 16, 2011

Haters make me Famous .

Assalamualaikum.. HATERSS!!
hahaha...i just love when haters giving me some shitty hatemail ! but you know what ?! ILOVE hatemail... so lain kali hantar la banyak2 hatemail kat aku. sikit pun tak butthurt macam ko punya bontot. semalam kawan aku bagitahu ada orang buat page "Anti Bariyah Khanapi" terkejut jugak aku..ada jugak orang yang sampai obses benci aku sampai buat page ni. well, no hurt feeling langsung. Lagi aku SUKAAA tahu? haha..wahh, rasa berbunga-bunga hati ni. by the way loser, kau mengaibkan aku tak kat dunia kat akhirat nanti kau terima balasannya balik. Banyak2 terima kasih kepada anda yang memberi percuma pahala kepada saya :) I LOVE YOU lahh!
Aku rasa "minah" ni butthurt time aku tulis status yang agak laser la jugak kott. tapi selaser-laser mulut aku pun aku TAK pernah tulis kat status aku nama orang tu walaupun aku nak perli dia. You butthurt babe? aww poor little loser..kesian aku tengok kau ni bhai. macam takde life pun ada. Aku kalau benci seseorang tu pun takde la sampai nak buat "Fan" page pasal orang tu. hehe.. well you make me smile like a sun . Kawan saya cakap kalau orang benci kita maknanya dia jeles dengan kite.. haha. tapi aku macam tu jugak..aku tiba-tiba rasa benci kat orang tu sebab dia lawa or whatever la..not saying that im pretty. but true story.


Tengok tu ^^ lu menyalak seperti anjing la. haha..ok , first of all aku takde pun nak menghina orang and Tak pernah nak mengaibkan orang , tapi memang aku mengaku mulut aku ni celupar. mulut ni paling susah nak dijaga. memang dari dulu mulut aku camni. ha ha ha.. Kalau yang ada butthurt dengan status-status aku yang agak langsi tu , saya disini ingin meminta Maaf. Maaf kalau ada buat anda terasa & butthurt. Sudah sekian lama tak dapat hatemail, ni baru la dapat hatemail . Aku dah lali dah dapat hatemail ni. Ada hatemail / Lovemail...biasa lah lumrah hidup kot...kita tak semestinya disayangi oleh semua orang. Aku suka hatemail sebab bagi aku dapat hatemail lagi mencabar hidup ni. lagi membangkit kan aku. haha. kau pikir kau boleh jatuh kan aku? sorry la beb. takde sesiapa boleh jatuh kan aku sesuka hati. Kau jangan pikir kau boleh pijak kepala otak aku? memang tak arr. walaupun aku pendek ==' Lol.
So to ya'll haters going to hate on me..go on..do it..Seriously, ADA AKU KESAHH??!
You're only gonna make me feel better. And aku tak rugi pun, kau yang rugi dok mengaibkan aku. So later, LOSER.
Btw , lagu aku tu sesuai untuk kau.
Much love,
Bariyah. <3 ;)

Mmuaahhx! A kisses for you , hater. ;)


2 comments:

  1. cayalah..ada siap fanpage tu. bakal jadi femes lah kamu nanti :)

    ReplyDelete
  2. wahaha..lawak2...xmau den jadi femes..blergh..:P

    ReplyDelete